У межах Інкубаційної програми «Booster інноваційних проєктів 2021», що реалізується на базі Київського академічного університету (КАУ) в рамках проєкту регіонального розвитку «Науково-технологічний центр (НТЦ) КАУ» за підтримки Міністерства розвитку громад та територій України, співробітники відділу промислової політики Інституту економіки та прогнозування НАН України – завідувачка відділу доктор економічних наук Людмила Дейнеко, старший науковий співробітник доктор економічних наук Оксана Кушніренко та старший науковий співробітник доктор економічних наук Олена Ципліцька понад місяць виступали як тренери, навчаючи стартап-компанії привабливому поданню своїх інноваційних проєктів і правил грамотного створення пітч-презентацій останніх. Пітч-презентації використовуються, щоб за максимально короткий час «вкинути» (слово «pitch» перекладається з англійської як «кидок» або «подача» – скажімо, у баскетболі) якнайбільше новинної інформації про проєкт, зацікавити ним потенційного інвестора, надати йому можливість швидко оцінити проєкт, заохотити дізнатися про проєкт більше й ухвалити рішення про фінансування. Як показує практика, вмінню правильно подати проєкт, створити пітч (коротку структуровану презентацію проєкту для потенційних інвесторів) і зацікавити своєю ідею необхідно навчатися. Особливо ж цього потребують молоді українські інноваційні компанії, для яких вкрай важливо просувати свої продукти на зовнішньому та внутрішньому ринках.
Під час онлайн-зустрічей інноваторів із наставниками-економістами |
За програмою «Booster інноваційних стартапів» понад 10 українських команд академічних стартапів протягом кількох тижнів готували презентації своїх проєктів і отримували онлайн-консультації від співробітників Інституту економіки та прогнозування НАН України й інших залучених фахівців.
Попри карантинні заходи, що унеможливили офлайн-тренінги, всі зустрічі на платформі Zoom стали плідними й інтерактивними.
За інформацією Інституту економіки та прогнозування НАН України