Організаторами зустрічі стали Київська Мала академія наук (КМАН), Київський академічний університет (КАУ) та бізнес-спільнота «Кластер виробників медичної продукції». Це об’єднання освіти, науки і бізнесу, синергитичний ефект якого є базою інноваційного розвитку. Сьогодні українське суспільство не лише виборює перемогу на полі бої, а й творить нову економічну модель країни на основі розвитку екосистеми інновацій.
Саме про це у вітальному слові говорили заступниця директора КАУ з розвитку та інновацій докторка фізико-математичних наук Олександра Антонюк і директорка Київської Малої академії наук учнівської молоді Ірина Поліщук. Вони наголосили, що наука є фундаментом для інноваційного розвитку. Держава має вкладатись у професійну й інноваційну освіту, надавати молоді можливість розвивати і реалізувати свої природні схильності й таланти з урахуванням потреб держави.
Креативні ідеї молоді, підкріплені науковим досвідом і підприємницькою спільнотою, є найціннішим ресурсом суспільства. Дуже важливо залучати молодь до розв’язання реальних проблем, а наукові дослідження молодих учених – до розвитку нових актуальних напрямів у різних економічних секторах. Власник бізнесу з виробництва ендопротезів, Президент кластеру «Cluster of manufacturers of medical products» Вячеслав Дьомін у своїй презентації «Від кокона до метелика» на прикладі реального бізнес-кейсу окреслив шлях наукового проєкту, розповів про те, які кроки потрібно зробити, щоби наукові результати перетворилися на бізнес-проєкт.
Київська МАН фокусується на актуальності та можливості монетизації досліджень своїх вихованців. Науково-дослідницький проєкт – це лише перший щабель на шляху до успіху. Як підготувати для власного проєкту бізнес-модель, що діє, як презентувати і продавати свої розробки/продукти – всього цього навчають у «Бізнес-школі КМАН-Graffit» під керівництвом методиста Київської МАН, бізнес-тренера СЕО в Консалтинговій агенції «Booster&Development», авторки й розробниці програми «Бізнес мислення» Наталії Дзюби. У цій бізнес-школі юні винахідники отримують теоретичні та практичні знання про підприємництво, дізнаються як перетворити свою ідею на реальний стартап.
Вихованці Київської МАН ознайомили бізнес-партнерів зі своїми дослідженнями, дотичними до напрямів їхньої (підприємців) діяльності.
За інформацією Київського академічного університету