На думку Юрія Якименка на сьогоднішній день нашій освіті не вистачає мотивації й інноваційності для того, щоб вона була успішною і двосторонньою: «Пріоритетним завданням у сьогоднішніх умовах, окрім забезпечення якісної конкурентоспроможної освіти, є формування мотивації до її здобуття з обов'язковою інноваційною складовою та використанням сучасних форм і технологій навчання. Що б ми не робили з нашого боку, коли не буде розуміння у студентів, що треба систематично працювати, навчатися, – робота буде неефективною. Студенти мають бачити і відчувати результати навчання».
|
Для поліпшення ситуації необхідно проводити індивідуальну роботу з абітурієнтами: мотивувати їх на кінцевий результат на успішних прикладах кар’єрного зростання випускників кафедри, створювати бази даних школярів та залучати їх до заходів кафедр, розширювати системи доуніверситетської підготовки, співпрацювати з Малою академією наук (МАН), організовувати олімпіади, виставки, творчі конкурси, зокрема в рамках Програми «Майбутнє України» та ін.
Однією з важливих умов працевлаштування випускників є налагодження механізмів співпраці з підприємствами, про що також розповів Юрій Якименко: «Створено спільні підрозділи КПІ з провідними компаніями для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації (понад 30), навчальні центри – за сприяння «Boeing» і групи компаній «Прогрестех», центр електронно-променевих технологій, лабораторію компресорних машин за підтримки концерну «NICMAS». Якщо говорити про дуальну освіту як найвищу форму цієї співпраці, то на сьогодні маємо три приклади, з яких один реалізовано в повному обсязі (з «Прогрестехом»). Цільова підготовка обов’язково передбачає участь підприємців. З «Прогрестехом» відбір іде на рівні загальноукраїнського конкурсу, де відбираються випускники-бакалаври, які мають найкращі можливості для креативної, творчої роботи».
Докладніше – за посиланням:
https://kpi.ua/2019-kp10-1?fbclid=IwAR25C93S4fao8iAL0lP2sRz9sDHdIdbnzeCCnm9jxqFsSMRR89USzyxS5OA
За інформацією КПІ