Пропонується обговорити як теоретичні, так і практичні проблеми, що вникають у дослідженні агентності соціальних змін. Зокрема буде здійснена спроба пошуку відповідей на питання:
– Інституційний порядок і соціальні зміни – як співвідносяться ці поняття?
– Чи є синонімами поняття інституційні зміни та соціальні зміни?
–Проєктні, раціонально обґрунтовані та спонтанні, непередбачувані механізми соціальних змін – що дієвіше і за яких умов?
– Які суспільні (зокрема інституційні) умови потрібні для створення запиту на агентність?
– Чи діють агенти соціальних змін усвідомлено щодо формату змін, чи ні? Чи усвідомлюють вони свою агентність?
– Які і в якій спосіб використовуються агентами змін засоби різного характеру: соціального (статус, лідерство, соціальна позиція), психологічного (психологічний вплив), технологічного ( інтернет, ЗМІ)?
Заявки на участь із зазначенням теми виступу надсилайте на адресу ezlobina@ukr.net з поміткою «Круглий стіл». Прийом заявок триватиме до 15 листопада.
Матеріали Круглого столу планується опублікувати в журналі Інституту соціології НАН України «Соціологія: теорія методи, маркетинг».
За інформацією Інституту соціології НАН України