Автор статті зазначає: «Вода — чи не єдиний товар на ринку, якого потребує кожен. І хоча ціна на неї зазвичай невисока, торгівля питною водою та супутнім обладнанням цікавить багатьох підприємців. Однак цей бізнес має деякі особливості. Високий попит посилює конкуренцію, а вода — товар, з яким важко вирізнитися. Модного тренду не запровадити, а розвиток технологій не змінить вихідних параметрів. Тож і доводиться продавцям питної води демонструвати дива винахідливості та маркетингу, аби хоч якось відтінити свій товар з-поміж пропозицій інших постачальників. Написи на пляшках проголошують: "Цілюща", "Молодильна", "Допоможе з похмілля" або просто "Без ГМО". Однак частина цих характеристик є просто породженням реклами».
Леонід Горобець піднімає теми очищення водопровідної води, мінералізації води, рекламних слоганів.
Щодо останнього, експерт зазначає: «Та найбільш ефективною рекламою, мабуть, варто визнати рекламу... пиття. Безліч сайтів розміщують поради щодо того, скільки необхідно випити води протягом доби. В основі цього не спеціальні наукові дослідження, а кампанія, яку вже кілька десятиліть поспіль проводить виробник спортивних напоїв Gatorade. На думку професора медицини Оклендського університету Тамари Хью-Батлер, потребу у воді необхідно розраховувати не за порадами проплачених статей, а уважно прислухаючись до власного відчуття спраги. Бажання продати товар та обійти конкурентів є нормальним для будь-якого виробника, як доброчесного, так і не дуже. Але ринок існує завдяки не лише продавцям, а й покупцям. Останнім варто розсудливо ставитися до вибору, розрізняючи рекламні гасла і реальні характеристики».
За інформацією тижневика «Дзеркало тижня»