Провідні українські науковці й освітяни у листі до Президента України Володимира Зеленського висловили занепокоєння через падіння загальної професійної підготовки вчителів, особливо природничих дисциплін, що унаочнилося із впровадженням дистанційного навчання у нашій країні.
Неприпустимі фактичні помилки, допущені під час телеуроків, засвідчили те, що відновлення змістового рівня вивчення природничих предметів має стати окремим актуальним напрямом реформування освіти в Україні.
“Звертаємось до Вас, пане Президенте, з проханням зробити усе від Вас залежне, аби навести лад у цій сфері, і навчання в Україні припинило бути формальністю. Воно має повернутися на рейки отримання повномасштабних за змістом і доступних за формами знань, коли природничо-наукова та інженерно-технічна освіта знову набуде престижу, оскільки саме вона виступає гарантом технологічного розвитку нашої держави, чого ми так палко бажаємо”, - йдеться у листі.
Зі свого боку, вчені запевнили у повній готовності долучитися до відповідної роботи в частині відбору викладачів для телеуроків, їхнього (уроків) експертного супроводу, обговорення змісту і форм навчання, оперативного редагування учбових онлайн-програм тощо.
Pdf-версія листа