Проект присвячено фундаментальним дослідженням конструкційних матеріалів лінійних прискорювачів для вивчення темнового струму, що спричиняє високовакуумний високоградієнтний пробій прискорюючої структури. У проекті передбачається застосування математичного апарату квантової механіки та квантової електродинаміки та комп’ютерне моделювання процесів польової електронної емісії з врахуванням морфології поверхні металу. При виконанні проекту буде побудовано теорію польової електронної емісії з поверхні металів з урахуванням морфології поверхні. Планується вивчення впливу нано- та мікророзмірних вістрь на поверхні металу на польовий емісійний струм та стійкість матеріалу прискорюючої структури до високовакуумного вискоградіжнтного пробою. У проекті також передбачено дослідження впливу точкових атомнорозмірних дефектів поверхні металу на струм польової електронної емісії. Такі дослідження дадуть змогу враховувати вплив порожнин, тріщин, нерівностей поверхні на темновий струм, як тригер пробою. У рамках дослідження модифікації поверхні металу буде досліджено вплив нанесення тонкого шару металу з більшою роботою виходу на елементи прискорювальної структури задля підвищення її стійкості до пробоїв. Це дозволить явним чином порівняти струм з «чистої» та модифікованої поверхні металу та надати рекомендації по підвищенню стійкості прискорювальної структури до вискоградієнтного високовакуумного пробою.