Учена зауважує: «Навчальний рік 2020/2021 буде Роком математичної освіти, або, як його називають, — Роком математики. Приємно, що держава нарешті приділила увагу математиці, хоча й жаль, що лише після провальних результатів міжнародного дослідження PISA. Хотілося б, щоб ця увага не обмежувалася тематичним роком. Важливо створити систему підтримки вивчення математики на всіх рівнях освіти, її популяризації в суспільстві, розвитку математичної науки. Перед цим ми вже мали Рік англійської мови, результати якого не були аналізовані належним чином (хоча дуже корисним було залучення англомовних волонтерів до викладання в школах і мовних таборах, яке продовжується й зараз). Але одним з його наслідків стало скептичне ставлення до "років". Щоб не повторювати помилок, необхідно проаналізувати потреби освіти та суспільства і продумати систему сталих заходів, які мають бути започатковані та тривати і після Року математики, причому з належним фінансуванням».
Ірина Єгорченко пояснює на що необхідно звернути цього року увагу: на ЗНО з математики, підтримку вчителів, формування базових знань, визначення пріоритетів.
Щодо останнього експерт зауважує: «Часто необхідні речі оголошують непотрібними лише тому, що вони самі по собі не є достатніми. Так, збільшення кількості уроків математики чи ДПА в формі ЗНО або підвищення заробітної плати вчителям не є достатніми умовами успіху, — але ці заходи є необхідними, як і багато інших. (…) Програми з математики багато років бездумно та довільно "скорочували" і "спрощували", — як наслідок утворилося щось дивне та мало логічне. Для економії часу варто скористатися досвідом інших країн — наприклад, Нової Зеландії, де система навчання практична і доступна».
За інформацією тижневика «Дзеркало тижня»