За результатами міжнародного дослідження PISA 36% школярів не знають математику на базовому рівні, тоді як у країнах Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) таких 24%. Другого та декількох вищих рівнів досягнули тільки 64% учнів проти 76% таких із ОЕСР. Найвищій рівень розвитку математичних компетентностей продемонстрували 5% протестованих українських школярів. У середньому 11% представників ОЕСР досягнули цього рівня. Отже, дані PISA свідчать про наявність проблем із опануванням математики в Україні. І ці проблеми підлягають вирішенню.
У межах» NEOсвітного Арсеналу» відбудеться панельна дискусія, присвячена обговоренню місця математики у житті сучасної людини, стану математичної освіти в школах Україні, бар’єрів на шляху опанування знань та заходів покращення ситуації із вивченням математики.
Мета дискусії – привернути увагу суспільства до проблеми вивчення математики та напрацювати спільне бачення її розв’язку.
Питання на дискусію:
1. Що дає знання математики сучасній людині?
2. Чому поширена думка, що математика не потрібна, а її вивчення - марна трата часу і зусиль?
3. Багато дітей не люблять і не хочуть вчити математику, пояснюючи це тим, що вони гуманітарії. Навіщо заохочувати цих дітей до вивчення математики?
4. Чому у нас погані результати ЗНО та PISA з математики? Про що це свідчить? Які причини таких результатів?
5. Що треба робити, щоб змінити ситуацію на краще і повернути любов до математики?
Спілкування може стати корисним для батьків, школярів та учителів, оскільки до участі запрошено найкращих фахівців та управлінців:
– співзасновницю «Математичного руху», старшого наукового співробітника Інституту математики НАН України кандидата фізико-математичних наук Ірину Єгорченко;
– фундаторку закладу освіти «Спільношкола», голову правління «Новий формат освіти» Анастасію Кислинську;
– автора технології «Логіки світу» для дітей від 4 до 12 років, редактора видавництва «Світич», наукового співробітника Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України Ірину Стеценко.
За інформацією Національного культурно-мистецького та музейного комплексу «Мистецький арсенал»